25 september 2006

afscheid

Tot nu toe 82 posts van mijn hand hier op De Onderneming. En bijna tijd voor afscheid. Afscheid van De Onderneming en de start van Heart Rocking. De Onderneming was de werktitel voor de aanloop, de training. En nu is het tijd voor het echte werk: de website van Heart Rocking Time met informatie voor partners, klanten en nieuwelingen; een nieuwslog van Heart Rocking met weetjes uit het veld en daarnaast een weblog met mijn persoonlijk lief en leed. Reorganiseren en verhuizen dus. Heb net de laatste hand gelegd aan het nieuwsblog. HIER is tie. De website van Heart Rocking Time verwacht ik binnen een paar dagen online. En mijn eigen weblog met een weekje. Nog even het archief inpakken, de muren schilderen en dan huppekee, weer uitpakken. Als ik 'over' ben hoor je dat hier.

0 Comments:

Een reactie plaatsen

Links to this post:

Een link maken

<< Home