19 september 2006

heart rocking foto's

Jeetje, lang geleden al weer dat ik hier was... druk met van alles en niks. Dat wil zeggen: bellen, mailen, afspraken, website op de rit krijgen, maar nog geen Klussen (met hoofdletter K) en daar kijk ik wel naar uit, daar heb ik ondertussen wel echt zin in! Gelukkig maar dat vanmiddag 'iemand' belde met een vraag tot klus. Morgen afspraak dus hopenlijk later deze week goed nieuws! Ook was ik afgelopen zaterdag op de open dag van de Hofwebwinkel, 'mijn' versleverancier op Lowlands en (ja, daar is ze weer) Annedien maakte daar foto's. Ze staan inmiddels op de fotopagina van Heart Rocking.
Komt dat zien, komt dat zien!

1 Comments:

Blogger Annedien Hoen said...

Waarbij ik nog even op wil merken dat ik dus dat veldje kool fotografeerde maar het een saaie foto vond, waarop Petra zei: Kijk nog eens? Er staat een hart in! Vandaar die foto bij dit stukje :-)

09:28  

Een reactie plaatsen

Links to this post:

Een link maken

<< Home