07 september 2006

I Be U

Yeah! Ik heb een opdracht! Zeg er nog heel even niks over want het moet eerst nog officieel financieel enzo maar ik ben er wel blij mee! Ok, het is een revival van een eerdere freelance klus, en in die zin geen nieuwe klant, maar ik kan het helemaal de Heart Rocking way doen! Maar da's voor later, nu eerst, jongens en meisjes, de koffer pakken om af te reizen naar het Natural Networking Festival. Veel mensen zien en spreken, hangen bij het kampvuur, spetteren in het meertje, maar vooral: de lancering van werelds eerste en enige INNOVATION BATTLE. Een plan/project/idee wat ik doe met Jeroen Jonkers (zijn idee!), Annedien Hoen en Mike B. Floris Koot doet de presentatie. En wat is dat nou? Een innovatiebattle? Dat weet ik ook nog niet precies, maar wij kondigen het aan als een 'creative challange' waar maatschappelijke en bedrijfsmatige vraagstukken door I Be U’s, Innovation Battle Units, in recordtijd getackeld worden. Ben heel benieuwd hoe ze dat gaan doen, die I Be U's. Keep you posted!

0 Comments:

Een reactie plaatsen

Links to this post:

Een link maken

<< Home