11 september 2006

natural network

Wat was dat een fijn weekend! Kwam moe thuis, op de bank voor de buis de al-dan-niet-911- conspiracy theorieën tot mij genomen om daarna een dutje te doen. Dacht ik. Maar tussen bank en bed staat de computer en uit gewoonte ging ik nog heel even.. heel even mail checken, nieuws lezen, blogje lezen, beetje rondkijken, je kent dat wel. En nu is het inmiddels 1 uur en zit ik weer vol adrenaline te bruisen en te pruttelen aan mijn bureau. De afgelopen dagen, op het NNF heb ik fantastische mensen ontmoet en ik dacht: ff checken wat ik daar over kan vinden... En da's dus Veel. En WOW wat zijn ze mooi en wat worden er veel mooie dingen gemaakt, verbanden gelegd, ontmoetingen geregeld en ook ... wat voel ik me hierbij thuis. Met die inspiratie en blijdschap valt er net, zo'n half uur geleden, ook voor Heart Rocking weer een nieuw kwartje. Want tijdens een niet formeel verkooppraatje (half 3 's nachts, hangend aan het aanrecht in de keuken van ons landhuis) merkte ik dat het zo lastig is mij als evenementorganisator neer te zetten. De nadruk ligt door de bio en fairtrade gedachte erg op eten en de eerste associatie is dat ik een cateraar ben. Maar dat ben ik dus niet. En hier moet ik iets anders doen. Ik wist alleen nog niet hoe, hoe, hoe. Maar een nieuw kwartje dus, een nieuw plannetje. Waar het uitkomt is onbekend. Ik laat het even lekker garen. Kan er toch niks over zeggen ook al zou ik willen. Het is namelijk zo'n vreemd, fijn gevoel van herkenning van iets, van weten dat het broeit, van weten dat je op het goede standpunt staat om je licht te werpen, van weten dat je het weet maar het nog niet kan benoemen, concreet kan zien, in kan kleuren. Dus... nu wel echt slapen en dromen en het weekend nog eens fijn over doen. Dan komt het misschien wel bovendrijven. En de Innovation Battle? Een daverend succes dat wordt vervolgd!

0 Comments:

Een reactie plaatsen

Links to this post:

Een link maken

<< Home